Member details

Hobbit

Hobbit
Hobbit (73)
Join

Sort by: -Old first- | New first

23 May 2007, 17:13
Hallo allemaal,

Voor alle mensen van mijn jaar: Ik zou graag per email jullie ideeën over de reunie willen ontvangen. Ik heb contact met Frouk. Ze wil graag een keer een afspraak maken om dingen door te nemen. Als ik er heen ga, wil ik met concrete plannen komen. Ik kan dus niet aankomen met vage ideeën.

Dus: Hoe willen jullie de reunie graag hebben? In welke maand moet het plaats vinden? Welke accommodatie moet er aanwezig zijn? Houden we een BBQ? Etc. ect.

Mail mij zo spoedig mogelijk op m_beukhof@hotmail.com. Ik zie jullie emailberichten graag tegemoet!

Groeten, Martijn

Ps. Suzanne, kan jij dit naar iedereen mailen? Ik kan geen groepsberichten sturen, omdat ik geen moderator van deze Hyves ben.
24 May 2007, 10:21
ik ken de kroeg eigen naar best wel goed en kan voor plek wel naar hem toe kijken of het daar kan
5 Jun 2007, 00:51
Ik heb slecht 3 reactie op onderstaand bericht. Redelijk schraal dus...

Zoals ik al zei: Als ik er heen ga, wil ik met concrete plannen komen. Ik kan dus niet aankomen met vage ideeën.

Ik denk dat we de reunie op twee locaties kunnen houden:
- In een kroeg (in Amersfoort of Leusden)
- Op de Hobbit

In het eerste geval hoeven we alleen een datum te prikken en een kroeg uit te kiezen. Peace of cake qua organisatie.

Als we kiezen om het op de Hobbit te houden lijkt het me verstandig om:
- Te bepalen welke klassen we allemaal betrekken bij de reunie
- Een datum vast te stellen
- De entreeprijs te bepalen aan de hand van de verwachte kosten
- Te bepalen wat het minimale aantal inschrijvingen voor een bepaalde datum moet zijn (wordt dit niet gehaald, dan gaat de reunie niet door)

Ik heb nog steeds het gevoel dat het bij vage ideeën blijft en dat er niets concreet komt. Ik wil best wat organiseren, maar ik doe het niet alleen...

10 Jun 2007, 18:47
Heyehy! Heb je mijn reactie gekregen en kan je er wat mee??? Had hem al een poosje geleden toegestuurd hoor! Kroeg lijkt mij zelf niet echt ideaal, ben namelijk zwanger en dan is die omgeving niet echt bevoordelijk.
10 Jun 2007, 23:32
Jij was samen met Ilse en Martijn één van de 3 ;-)
11 Jun 2007, 11:20
wat je zei...kroeg is het makkelijkste, maar voor Birgit is dit niet zon goed plan. zijn er in a'foort geen rook-vrije rustige kroegen te vinden? iemand bekend?

als we het op de hobbit kunnen doen is dat erg leuk...ik ben er al 12 jaar niet meer binnen geweest! maybe een soort van american party...neem je eigen eten en drinken mee? of wat je zegt...entree en dan moeten een aantal wel de inkopen doen.....als het uberhaupt mag/kan op de hobbit
11 Jun 2007, 18:42
Hey Patricia,
mag best druk zijn hoor, ik zit zelf vooral met het rook gedeelte, ben zelf namelijk na veel strubbelingen gestopt en aangezien meeroken nog slechter is... Ik wil geen partpooper zijn hoor, als het niet anders kan geen enkel probleem, ik kom zowiezo wel!!!
11 Jun 2007, 18:50
Hoe ik het zie:

1. Een afspraak met Frouk om de wensen op elkaar af te stemmen.
2. Iedereen een brief sturen met daarin o.a. de datum, de locatie, de entreeprijs (10,- à 15,- euro) en het minimaal aantal personen dat zich voor een bepaalde datum moet hebben aangemeld.

Als het minimum aantal inschrijven is gehaald:

3a. Iedereen verzoeken het geld over te maken (dus niet achteraf of ter plekke betalen).
3b. Een tweede afspraak met Frouk maken om dingen concreet te maken.
4. Het feest concreet organiseren. Dat wil zeggen; drank en voedsel inkopen, BBQ regelen, etc.

Ps. Jij hoort bij mijn jaar ;-)
11 Jun 2007, 19:48
Klinkt goed, ik doe mee!!!
2 Jul 2007, 18:04
is er al wat meer bekent over de reunie
8 Jul 2007, 11:13
Vraag ik me ook af. Heb niks meer gehoord. Denk dat het aan het doodbloeden is.
21 Jul 2007, 16:19
hallo allemaal
lees nu pas van hier
kijk er nooit op alleen me gewone hyves
hebben jullie al wat geregeld?
of hebben jullie het al gehouden lees het nu pas.
ik hoor het wel
groetjes sabine
mijn telefoonnummer is 033 2867757
of 0630020092
6 Aug 2007, 18:18
Ik heb Frouk afgezegd. Heb haar gemaild dat er te weinig response was en dat we het eerst in een kroeg houden. Als dat succesvol is kunnen we altijd nog iets officieels organiseren. Dus als iemand zin heeft om een datum, tijd en locatie uit te prikken, be my guest...
23 Aug 2007, 16:53
Hoi allemaal
Had al en tijdje niet meer gekeken op de hobbit hyves.
Maar zijn alle plannen mbt de reunie van de baan geschoven?
Ik ben er opzich nog wel voor in alleen het is lastig iedereen te bereiken en te mobiliseren.
Is er nog belanstelling voor een evt. reunie?
Greetzzz Nienke
13 Nov, 14:44
zag net de hobbit hyve voorbijkomen en dacht er ineens weer aan dat er ooit plannen voor een reunie waren....

volgens mij is dat nu officieel doodgebloed?
:'-(
:handkiss:

Subject Started by  Replies   Last 
Martijn
14 23 Aug 2007, 16:53
Suus
3 11 Jun 2007, 11:16
*¶@trici@*
12 10 Jun 2007, 23:43
Shannon :doiknowyou:
2 25 May 2007, 09:26
Suus