Ben ik weer was weer ff druk enzow.
Week 9 of 18 vind ik een goed idee, Dan stel ik voor een zaterdag ivm met werk en reistijd. Denk je dat we het in de Hobbit zelf kunnen doen of willen jullie kijken voor een zaaltje? Als iedereen nou een x aantal mensen gaat opzoeken via internet e.d. die we nog niet gevonden hebben en daar contact mee opnemen. Voor diegene die het makkelijk vinden, mijn msn adres is birgitvanzwol@hotmail.com! Voeg me allemaal maar toe, is soms ook wat makkelijker praten. Ik ga in ieder geval op zoek naar :
1. Sabine Hendriks
2. Ilse Meijer
3. Joyce heb ik contact mee via msn
4. Stevy Vrutaal
5. Tamara Post Uiterweer
Daarnaast ga ik nog kijken of ik van de volgende mensen de achternaam kan achterhalen en ook hun opzoeken en contact opnemen:
1. Henk
2. Erwin
3. Sebastiaan
4. Arjen
Graag nog vrijwilligers voor de andere personen die we nog niet hebben!
Als we nu een definitieve datum prikken en een locatie bemachtigen dan kunnen we dat doorgeven en uitnodigingen doordoen! Het lijkt me het makkelijkst als de reunie in of om Leusden gehouden wordt omdat er blijkbaar veel mensen nog in die buurt wonen. Doen we met of zonder aanhang... Orginiseren we wat leuks of is er alleen muziek en hapjes, gaan we kijken of we nog een meester / juf kunnen strikken om langs te komen, nog een aantal knutselwerkjes (dingen van vroeger) zien te bemachtigen... blablabla en hoeveel mag het gaan kosten, zodat we weten hoeveel we p.p. moeten rekenen en zodat we kunnen kijken hoeveel mensen dat ervoor over hebben!
Een heel verhaal. Als jullie een goede locatie hebben, hoor ik het graag. Dan gaan we een datum prikken en bij die locatie inwinnen over hoeveel het kost en of die datum mogelijk is.
Een heel verhaal, maar hoop dat er nu doorgezet wordt